Krupski Młyn: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na
których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Krupski Młyn
Numer ogłoszenia: 97523 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59759 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Krupski Młyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na : I. odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Krupski Młyn, w skład którego wchodzi: a. odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Krupski Młyn, b. wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych c. organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tzw. PSZOK II. wyposażeniu nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Krupski Młyn w pojemniki na odpady zmieszane III. odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z terenów i dróg gminnych terenów zielonych oraz nieruchomości niezamieszkałych, stanowiących własność Gminy Krupski Młyn UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 3 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 702102,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 817927,47
Oferta z najniższą ceną: 817927,47 / Oferta z najwyższą ceną: 817927,47
Waluta: PLN .