IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w
wysokości: 10000 zł (dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi obejmować
cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia
9.12.2016 r. o godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub
kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach
bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2016.359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu
należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – 27 8466 0002 0000
2264 2000 0001 z dopiskiem WADIUM - EKSPLOATATOR. Kserokopię dowodu
wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie
wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku
Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszej
części. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a
ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej b) jeżeli wykonawca,
którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było
wymagane), - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. O uznaniu przez
Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie,
decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8.
Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 lit. a) niniejszej części. 9.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60 |
czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej niedrożności sieci kanalizacyjnej | 30 |
termin zapłaty faktury | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w paragrafie 9 wzoru
umowy, stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:1. Do oferty
należy dołączyć: 1.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3
do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), 1.2. Oświadczenie, że
Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem
umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na
formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.3. Dokument
(np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze
zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.
22a ustawy. 1.4. Pełnomocnictwo (jeżeli konieczne) ustanowione do
reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź
kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.5. Dowód
wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci
niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w
postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii
potwierdzenia nadania przelewu. 2. Uwagi dotyczące wszystkich oświadczeń
i dokumentów: 2.1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz.352), 2.2. W przypadku
wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub
dokumenty, 2.3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego
dokumentów, 2.4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w
szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu
potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3
ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu określonych przez Zamawiającego),korzysta z posiadanych
oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.