Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.krupskimlyn.pl/


Krupski Młyn: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego - kwota kredytu 1200000 zł
Numer ogłoszenia: 331898 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn , ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego - kwota kredytu 1200000 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego, z którego środki zostaną przeznaczone na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kwota kredytu wynosi 1200000 zł. Kwota kredytu winna być oddana do dyspozycji Zamawiającego 3 dni od podpisania umowy na realizację zamówienia. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na pisemny wniosek Gminy Krupski Młyn, w terminie do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji. Spłata kapitału udzielonego kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych (z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do dnia 30 marca 2016 roku), płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, rozpoczynając od 30 marca 2016 roku a kończąc na 30 grudniu 2024 roku, w następujący sposób: - rok 2016: 10 rat (miesiące III-XII/2016) w kwocie po 1000 zł, - rok 2017: 1 rata (I/2017) w kwocie 6200 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2017) w kwocie po 5800 zł, - rok 2018: 1 rata (I/2018) w kwocie 6200 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2018) w kwocie po 5800 zł, - rok 2019: 1 rata (I/2019) w kwocie 9500 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2019) w kwocie po 10500 zł, - rok 2020: 1 rata (I/2020) w kwocie 9500 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2020) w kwocie po 10500 zł, - rok 2021: 1 rata (I/2021) w kwocie 11500 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2021) w kwocie po 13500 zł, - rok 2022: 1 rata (I/2022) w kwocie 16300 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2022) w kwocie po 16700 zł, - rok 2023: 1 rata (I/2023) w kwocie 16500 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2023) w kwocie po 18500 zł, - rok 2024: 1 rata (I/2024) w kwocie 16500 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2024) w kwocie po 18500 zł, Odsetki od niespłaconej części kredytu płatne będą w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Zamawiający wymaga, aby oprocentowanie kredytu miało charakter zmienny i było sumą stawki WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych oraz marży własnej banku (do obliczeń przyjąć należy stopę oprocentowania WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych na dzień 3.12.2015 - 1,72%), natomiast prowizja od udzielonego kredytu oraz od ewentualnej prolongaty, zmiany harmonogramu spłat lub wcześniejszej spłaty kredytu wynosiła 0% (0,00 zł). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania przez Wykonawcę prowizji rekompensacyjnej z tego tytułu..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz Oferta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1 harmonogramu spłaty kapitału kredytu w przypadku, gdy taka zmiana zapewni prawidłową realizację (w czasie spłat kapitału kredytu) budżetu Gminy Krupski Młyn. 2. zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie