Oświadczenie w sprawie dostępności:
Gminna Biblioteka Publiczna w Krupskim Młynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnej Biblioteki Publicznej w Krupskim Młynie.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z Ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Ułatwienia na stronie
Wyłączenia
Deklarację sporządzono dnia: 23.09.2020
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Barbara Miklis, adres poczty elektronicznej: centrala@bibliotekakrupskimlyn.pl
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 285 70 07
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Postępowanie odwoławcze:
Dyrektor Gminna Biblioteka Publiczna w Krupskim Młynie, ul. Zawadzkiego 3, 42-693 Krupski Młyn.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biblioteka Centralna – Gminna Biblioteka Publiczna w Krupskim Młynie, ul. Zawadzkiego 3, 42-693 Krupski Młyn
FILIA NR 1 W ZIĘTKU, Ziętek 2, 42-693 Ziętek
FILIA NR 2 W POTĘPIE, ul. Tarnogórska 4A, 42-693 Potępa
KSIĄŻKA NA TELEFON
Z uwagi na nieprzystosowanie naszych budynków dla osób z niepełnosprawnościami, udostępniamy dla naszych Użytkowników alternatywny sposób wypożyczania zbiorów, tzw. „Książka na telefon” (aby skorzystać z usługi należy skontaktować się telefonicznie z biblioteką – 32 285 70 07).
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany |
---|---|---|
2020-11-23 12:58:14 | Magdalena Hajda | Edycja |
2020-11-23 12:50:09 | Magdalena Hajda | Edycja |
2020-11-23 12:49:18 | Magdalena Hajda | Edycja |
2020-11-23 12:26:09 | Magdalena Hajda | Utworzenie |
Liczba odwiedzin | 3734 |
Podmiot udostępniający informację | Gmina Krupski Młyn |
Czas wytworzenia informacji | 2020-11-23 12:26:09 |
Osoba wytwarzająca informację | Brak informacji |
Czas publikacji | 2020-11-23 12:26:09 |
Osoba wprowadzająca informację | Magdalena Hajda |